jueves, 21 de mayo de 2015

AUTOAVALUACIÓ

Per començar m’agradaria dir que al principi del quadrimestre em va sorprendre el funcionament de l’assignatura, la forma com s’impartien les classes i la metodologia de treball. Aquesta última m’ha paregut molt interessant, ja que cadascú era lliure de fer i aprendre el que volia, inclús estava l’opció del mínim compromís que era aquella en la qual sols el presentaves a una prova al final del curs sense implicar-te en la matèria ni acudir a classe si no volies, tan sols llegint un llibre. Però això no m’interessava, jo volia aprendre, aprofundir, aprofitar les classes i conèixer l’assignatura. I per a fer-ho estava dispost a comprometre’m al 100% amb ella.

Personalment, pense que he treballat molt durant el curs. Des de la primera setmana m’he compromès amb l’assignatura, m’he involucrat tot el que he pogut per a aprendre i per a això no he fallat cap dia a classe, he fet les tasques que es manaven cada dia, he estat cada setmana actualitzat pujant alguna entrada al meu bloc relacionada amb el contingut que anàvem donant, m’he llegit els articles relacionats amb els temes, he investigat pel meu compte els temes que més m’interessaven, m’he llegit i vaig aprovar l’examen del llibre de Pennac, he visitat i comentat algunes de les entrades del bloc de l’assignatura, he participat en els debats i les posades en comú que s’han fet, he cooperat amb els companys en els treballs de grup i pense que alguns companys han après de les meues intervencions, ja que a alguns els he fet reflexionar i hem intercanviat interessants idees i opinions, però sobretot aquesta assignatura m’ha permès ser lliure, fer i opinar el que volia en tot moment i això m’ha fet sentir-me molt a gust.

El funcionament dels blocs m’ha paregut del més interessant de l’assignatura, hem interactuat entre nosaltres, ens hem llegit les entrades, hem opinat i a pesar de nos saber utilitzar-lo al principi (mai havia tingut cap bloc) he aprés a saber dominar-lo i a poder decorar-lo inclús. El bloc també m’ha servit per a aprendre de mi mateixa, ja que en rellegir els meus posts m’he adonat de moltes coses sobre mi.

Aquesta assignatura m’ha ensenyat a veure més enllà del que veia abans d’haver-la cursat, ara sóc capaç d’analitzar i veure les coses amb més profunditat (puc veure més goril·les), açò és una cosa que va a servir-me per a tota la vida. M’ha ensenyat a veure també els defectes que té l’assignatura d’educació física i com s’hauria d’impartir per a millorar l’educació, cosa que em pareix molt important de cara al futur.

M’ha paregut molt interessant que jo poguera ensenyar i que gràcies a mi pogueren aprendre els meus companys. Diria que hem après tots, almenys aquells que ho han volgut fer, inclús el professor Víctor(al que felicite pel plantejament de l’assignatura i per com ens ha transmès els seus coneixements) que també ha declarat més d’una vegada que ell ha après de nosaltres. Al final tots podem aprendre de qualsevol persona i açò també ho he après de nou.

Per altra banda, vull també anomenar als autors, ja que han sigut importants per la seua influencia en el temari que hem anat veient durant aquest temps com són: Pennac, Savater, Devís i Arnold, entre altres, dels quals he après molt i m’han fet obrir els ulls i reflexionar sobre el que deien.

Per tot el que he comentat abans, perquè m’he esforçat i compromès molt per aprendre, he fet que alguns aprengueren també, perquè l’assignatura m’ha canviat sobretot la visió de veure les coses en general i perquè m’ha fet créixer en molts àmbits, em donaria una nota d’excel·lent 9.

Per últim, m’agradaria dir que lamentablement s’han acabat les classes de l’assignatura d’educació del moviment que tant m’han marcat i de la qual estic molt satisfet d’haver cursat, però no per això vol dir que s’haja acabat l’educació del moviment sinó que a partir d’ara queda un llarg viatge per fer on sempre estarà present.

1 comentario:

  1. He gaudit molt llegint les teues entrades (especialment amb el decàleg). Has fet un treball molt interessant, amb "garra", amb un mot bon quilibri entre lo personal i alló acadèmic. Enhorabona!

    ResponderEliminar